FIRMA, KTERÁ PŘEŠLA NA SDÍLENOU ELEKTŘINU A ZÍSKALA I MARKETINGOVOU VÝHODU

Mnoho firem dnes přemýšlí, jak ušetřit za energie a zároveň působit moderně a zodpovědně. Jedna česká firma ukázala, že to jde obojí najednou, přešla na sdílenou zelenou elektřinu a kromě úspor získala i silnou marketingovou výhodu.


JAK TO CELÉ ZAČALO

Firma měla běžnou smlouvu s dodavatelem a elektřinu nakupovala za tržní ceny. Když ale přišla možnost získat energii přímo od českých výrobců z obnovitelných zdrojů, rozhodli se ji vyzkoušet. Zapojili se do aukce na naší platformě, kde mohli vybrat nabídku zelené elektřiny za výhodnější cenu.


VÝSLEDEK? NIŽŠÍ NÁKLADY I LEPŠÍ IMAGE

Díky aukci firma snížila své náklady na elektřinu a zároveň začala využívat energii z obnovitelných zdrojů, tedy elektřinu vyráběnou solární elektrárnou.
To, co původně začalo jako úsporné opatření, se ukázalo i jako skvělý marketingový krok: firma začala komunikovat, že používá čistou energii, získala pozitivní ohlas od zákazníků i partnerů a posílila svou pověst moderní a odpovědné značky.


CO ŘÍKÁ VEDENÍ FIRMY?

„Na začátku jsme chtěli hlavně ušetřit. Dnes ale vidíme, že to lidé vnímají i jinak. Jako signál, že nám záleží na budoucnosti. Přechod na zelenou elektřinu nám pomohl i z hlediska značky,“ říká zástupce firmy.

Zelená elektřina není jen ekologická volba, je to i obchodní příležitost. Firmy, které se k ní přihlásí, ukazují, že myslí dopředu.
A pokud chtějí získat výhodnější cenu i férové podmínky, aukce na Elektroaukce.cz jim umožní přejít na čistou energii jednoduše, rychle a s přidanou hodnotou pro jejich značku.